Normovač

  • VŠ, SŠ vzdělání – strojní, ekonomie strojírenství
  • Praxe na pozici normovače výrobní strojírenské firmy
  • Znalost metod normování práce (REFA, MTM, …)
  • Perfektní znalost čtení výkresové dokumentace
  • NJ, příp. AJ na komunikativní úrovni výhodou
  • Znalost práce s PC, MS Office (pokročilá znalost excel, makra, kontingenční tabulky)
  • Komunikativní a koordinační dovednosti
  • Zodpovědnost, samostatnost, flexibilita
  • znalost prostředí IS SyteLine bude výhodou.

Pracovní náplň:

  • Normování výrobních procesů – výroba dílů, svařování svařenců, montáže kolejových vozidel
  • Zpracování, analýza časových snímků výrobních i nevýrobních procesů, návrhy na zlepšování a optimalizaci
  • Analýza stávajících procesů a aktivní podílení se na aplikaci nových, návrhy na zlepšování a optimalizaci
  • Spolupráce s technology na plynulém chodu výrobního procesu a jeho optimalizace
  • Neustále zlepšování chodu výroby
  • Výpočty časů jednotlivých zakázek
  • Zpracovávání podkladů poptávkových řízení, vč. veřejných zakázek
  • Dobré schopnosti operativního řešení výrobních problémů
  • Práce v informačním systému řízení zakázek
  • Základní znalosti procesů štíhlé výroby
Detail pozice

Vedoucí strategického nákupu

  • VŠ nebo SŠ vzdělání (ekonomické, strojírenské případně jiné technické)
  • Zkušenosti z oblasti nákupu, logistiky, dodavatelského řetězce podmínkou
  • Dobré organizační schopnosti, komunikativnost, flexibilita
  • Aktivní znalost AJ
  • Proaktivní přístup a samostatnost

Pracovní náplň:

  • Vedení týmu nákupčích (kontrola plnění úkolů, organizace práce členů týmu, jejich podpora, mentoring, spolupráce při výběrových řízeních).
  • Identifikace a výběr vhodných dodavatelů produktů i služeb včetně realizace výběrových řízení
  • Jednání s dodavateli o cenách, podmínkách dodávek a smluvních podmínkách za účelem dosažení co nejvýhodnějších podmínek
  • Průzkum trhu a analýza konkurenčních nabídek, cenových trendů a dostupnosti produktů nebo služeb
  • Hodnocení dodavatelů z hlediska kvality, dodávek a služeb poskytovaných firmě
  • Zajištění dodržování smluvních podmínek ze strany dodavatelů a případně vyjednávání změn smluvních podmínek
  • Identifikace a minimalizace rizik, spojených s dodavatelským řetězcem včetně rizik spojených s cenovou nestabilitou, nedostupností produktů nebo narušením dodávek
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními jako je výroba, plánování, finance atd.
Detail pozice

Vedoucí oddělení financí a controllingu

  • VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
  • Praxe minimálně 3 roky na podobné pozici ve výrobní společnosti
  • Výborná znalost účetnictví a finančního řízení
  • Znalost MS Excel na pokročilé úrovni
  • Dobré organizační schopnosti, flexibilita a zodpovědnost
  • Strategické myšlení, analytické schopnosti
  • Schopnost efektivně komunikovat s ostatními členy vedení
  • Schopnost vést finanční tým, umět rychle a správně rozhodovat na základě finančních analýz
  • INFOR OS – výhodou
  • AJ – výhodou

 Pracovní náplň:

  • Finanční plánování, řízení rizik, analýza finanční výkonnosti a reporting
  • Tvorba a implementace finanční strategie, která podporuje růst a stabilitu firmy
  • Dohled nad účetnictvím, rozpočtováním, audity
  • Navrhování nových metod a kontrolních mechanismů v oblasti controllingu a reportingu
  • Kontrola nákladových středisek (analýza zaměřená na výnosy a náklady, řízení nákladů).
  • Spolupráce při tvorbě finančních výkazů v oblasti finančního plánu, účetních závěrek apod.
Detail pozice

Vedoucí plánování

  • SŠ vzdělání strojní nebo technického směru
  • Analytické myšlení, pečlivost a schopnost orientace v datech
  • Komunikační a organizační schopnosti, schopnost určovat priority
  • Zkušenosti s vedením menšího kolektivu
  • Znalost MS Excel na pokročilé úrovni
  • INFOR OS – výhodou
  • AJ na úrovni B1 písmem

 Pracovní náplň:

  • Plánování výroby v krátkodobém i střednědobém horizontu
  • Správa výrobních zakázek v interním systému a udržování aktuálních dat
  • Spolupráce s výrobou, logistikou, obchodem i externími partnery
  • Tvorba analytických reportů a prezentací pro management
  • Účast na projektech zaměřených na optimalizaci procesů v oblasti plánování výroby
Detail pozice

Servisní technik

Požadujeme:

  • SŠ elektrotechnického zaměření
  • Zkušenosti s železniční výrobou nebo opravárenstvím minimálně 3 roky
  • Schopnost čtení dokumentace
  • Časová flexibilita
  • Ochota učit se drážní předpisy
  • Zdravotní stav pro vstup do kolejiště
  • Řidičský průkaz sk.B
  • Ochota získat kvalifikaci pro určená technická zařízení

 Pracovní náplň:

  • Kontroly a zkoušky železničních vozidel na odstavných kolejích a v depech
  • Opravy elektrických a mechanických částí
  • Kontrola povrchových úprav
  • Vypracování dokumentace o kontrolách, zkouškách
  • Vypracování záznamů o zjištěných neshodách

Převoz materiálů a osob na místo opravy

Detail pozice

Mistr elektrikářů

  • SŠ vzdělání v oboru elektrikář
  • Oprávnění dle platné vyhlášky podmínkou (NV 194/2022 Sb. § 7 rozsah E1A (pův. Vyhl. 50 §7)
  • 2 roky na dané pozici nebo 5 let v elektro oboru
  • přehled a orientace ve výrobních procesech, čtení výkresové dokumentace
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel)
  • znalost BOZP
  • praxe ve vedení lidí/týmů 2 roky
  • dobré organizační schopnosti, schopnost samostatně řídit a motivovat kolektiv, věcné řešení problémů
  • odolnost vůči stresu, pečlivost, přesnost a preciznost, spolehlivost, aktivní přístup, výkonnost, rozhodnost, odpovědnost, časová flexibilita

 Pracovní náplň:

  • organizační a technické zajištění směny
  • vedení týmu zámečníků montáže kolejových vozidel
  • zajišťování komunikace mezi zaměstnanci a vedením provozu
  • zaškolování nových pracovníků
  • zabezpečení plnění norem času a materiálových nákladů
  • zpracovávání podkladů pro mzdové uzávěrky
  • zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízených pracovníků
  • zodpovědnost za kontrolu a používání osobních ochranných pomůcek podřízených
  • kontrola kvality výstupů, stanovování příčin neshod, reklamací a jeho předcházení
  • kontrola kvality odvedené práce
  • kontrola výsledků a výkonu jednotlivých zaměstnanců
  • kontrola dodržování pracovní a technologické kázně pracovníků
Detail pozice

Obchodník

  • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření
  • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word)
  • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni

Pracovní náplň: 

  • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky
  • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabídce
  • Spolupráce s ostatními úseky ve firmě, zejména technickým úsekem a výrobou
  • Zpracování návrhů smluv, zadávání obchodních případů do IS
  • Komunikace se zákazníkem o provedení oprav vozů-termíny, průběh opravy, nutná výměna dílů, konečná kalkulace opravy, odeslání vozů zákazníkovi
Detail pozice

Mistr zámečníků

  • SŠ vzdělání technického směru
  • 2 roky na dané pozici nebo 5 let ve strojírenském oboru
  • přehled a orientace ve výrobních procesech, čtení výkresové dokumentace
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel)
  • znalost BOZP
  • praxe ve vedení lidí/týmů 2 roky
  • dobré organizační schopnosti, schopnost samostatně řídit a motivovat kolektiv, věcné řešení problémů
  • odolnost vůči stresu, pečlivost, přesnost a preciznost, spolehlivost, aktivní přístup, výkonnost, rozhodnost, odpovědnost, časová flexibilita

 Pracovní náplň:

  • organizační a technické zajištění směny
  • vedení týmu zámečníků montáže kolejových vozidel
  • zajišťování komunikace mezi zaměstnanci a vedením provozu
  • zaškolování nových pracovníků
  • zabezpečení plnění norem času a materiálových nákladů
  • zpracovávání podkladů pro mzdové uzávěrky
  • zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízených pracovníků
  • zodpovědnost za kontrolu a používání osobních ochranných pomůcek podřízených
  • kontrola kvality výstupů, stanovování příčin neshod, reklamací a jeho předcházení
  • kontrola kvality odvedené práce
  • kontrola výsledků a výkonu jednotlivých zaměstnanců
  • kontrola dodržování pracovní a technologické kázně pracovníků
Detail pozice